Wednesday, 30 November 2011

thnx erk

terima kasih r kerana amik brat psl intan... bertuah intan dpt kwan yg amik berat pasl intan.. alhamdulilh ingt ku suda mula sembunh ... aq rasa ssh nk dapt yg amik thu pasal kita kn ... kawan yg seronok mana2 leyh dpt.. klo kita ssh .. kwn yg nk tlong kita pown ssh nk dpt.. ermm tapi bdx nie laen dripada laen bdx nie x sombong dye kawan baek fashly.. hahaahahah kwn baek r konon.. enth r..intan x thu r nk ckp apew dah ...so beruntung r dpt kwn dye bdx nie haahahha.. thnx erk awak oii..

Sunday, 27 November 2011

walaupown ko ingt aq.. aq tetap ingt ko capital F

                aq dah baca apew yg aq tulis ..alhamdulilah ... aq dah ingt dye... slama nie aq suka kacau dye ,glak  ketawa ngn dye...msj ngn dye.. x sngka aq... n dye ingt aq .. supaya ingt dye.. aq rasa dye tu masih lagi windu kat aq ..tabi aq belom agi betul2 ingt dye kew x?  aq ngh siast apew lagi yg aq perlu thu so.. aq kene siast hahha bennggap betul r hahaha

ingatan pulih

           alhamdulilah ..ingatan aq pulih.. sebaik r ada kwn ku nie nama dye intan tapi.. dye kata aq ni kesian kene tipu ngn family... slama 13 tahun yg aq nie ank mereka n mereka x nk g thu pown yg aq nie ada barh otak...tapi xpew aq syukur aq dpt ibu bapa yg baik dan pandai mengambil berat pasl aq.. knpe r keluarga kandung aq x nk aq.. aq nie ank harm kew..  mama aq kata mama aq amik aq kat umh kebajikan kanak2 ... aq rasa aq nie macm owg asing jew masuk kat family owg... so baru aq thu aq nie tiada ayh dn ibu kerana mak bapk kndung aq meningl dlm kemalngn pulng dari kampung... aq doakan makbapak aq... aq windu kat mak bpak aq...

                      aq nk  x thu nk ckp apew dh ...aq rasa aq dah terhutang budi ngn ibubapk angkt aq.. yg slama nie menjaga aq dn mendidik aq... dan aq seronok dpat kakak2 n abng2 yg baik aty ... hahhaha mereka semua dh macam adik beradik n satu famly.. memng dh famly pown hahhaha bonggok r aq nie.. ye r baru lpas abz pembendahan wawawawawawhhh hahha glew suda

Saturday, 26 November 2011

Friday, 25 November 2011

aq tetap menunggu kmoo


awak..sy tetap menunggu awak... walaupun awak dah berpunya.. im stiil wait for u..sy tak boleh lupakn awak...i love u so... much..my hubby... for capital F

Wednesday, 23 November 2011

aq mahu pulang

                           kat sini (austrlian) sngt mambosan kan eee...menyesal ikowttt...  so cdng nye nk blik minggu dpn...t i come back to  my house

KENAPA WAK???

Awak sy syg awak..
Sy gembira dpt kenal dgn awak
Sy suka cara awak lyn sy

Sejak hari tu..

Awak dah berubah
Awak dah tak mcm dulu
Awak dah tak lyn sy

Sy ko awak tak angkat
Sy msg awak x blz
Awak betul2 senyap tanpa berita sepikan diri
Sy tak tahu mcm mana nk cari awak

Sy tak tahu nk buat apew dah
Sy terlalu syg kan awak
Sy perlukan awak dlm hidup sy
Awak selalu buat sy ketawa

Kalau sy salah sy mintak maaf
Tapi jgnlah sampai tinggalkn sy

Sy sayangkan awak
Napa awak nk tinggalkan sy?????
Napa awak berubah

Awak dah tak kisah pasal sy 
Awa tak mengaku sy kawan awak kenapa awak?

Awak ckap awak syg sy
Awak tak kan tiggalkan sy

AWAK TIPU !!!
AWAK TINGGALKAN SY!!!!
AWAK TAK SYG SY !!!

Kenapa awak tipu sy
Sy betul2 sygkan awak
Napa awak buat sy mcm nie

Apew slh sy???
Apew dosa sy kat awak sampai aty awak

TOLONG LAH JGN  TINGGALKAN SY

                                                              

                                                    TERIMA KASIH BUAT SY MCM NIE
                                                    SY AKAN PERGI DARI HIDUP AWAK

                                                   TERIMA KASIH ATAS SEGALA-GALANYA





                                                                                                    LUAHAN SEORNG PEREMPUAN